Brand Consults

Positieve Feedback • Deskundig Advies • Praktische Tips

Samen brainstormen over jouw merk 

Waar een groot bedrijf meestal een marketingafdeling heeft voor advies,
kun jij als kleine ondernemer bij Studio MarCom terecht.
Tijdens een brand consult praten we samen over jouw merk en marketingactiviteiten.
We bespreken jouw nieuwe ideeën, zaken waarmee jij vastloopt en zoeken naar een praktische oplossing.
Je ontvangt positieve feedback en deskundig advies over hoe jij jouw merkidentiteit kunt verbeteren.

Studio MarCom_Brand Audit

Brand Audit

Maakt jouw bedrijf indruk?

Zoek jij een professionele mening? Wil jij weten wat mijn eerste indruk is van jouw merk?

Tijdens een brand audit werp ik een kritische blik op jouw merk. Na afloop weet je meteen waar je staat. Je ontvangt persoonlijke en praktische tips die je direct kunt toepassen om jouw merkidentiteit te verbeteren.

Studio MarCom_New Brand Brainstorm

NEW Brand Brainstorm

Sparren over jouw nieuwe merk

Heb je een idee voor een nieuw bedrijf, maar weet je niet waar je moet beginnen? Ik help je met jouw merkrichting.

We bespreken jouw businessplan en ik help je met het finetunen van je doelgroep en brand story. Misschien heb je nog geen bedrijfsnaam of slogan. Je ontvangt mijn creatieve input voor jouw visuele uitstraling en communicatiemiddelen.

Studio MarCom_Brand Consult

Brand Strategy Sessie

Eerste hulp bij branding en marketing

Loop jij vast met je marketing? Hulp nodig met een campagne of wil je weten hoe je iets moet aanleveren bij je drukker?

Waar een groot bedrijf meestal een marketingafdeling heeft voor advies, kun jij als kleine ondernemer bij Studio MarCom terecht. Voor jouw specifieke marketing probleem zoeken we een praktische oplossing.

Een brand consult is geschikt voor jou als…:

  • Een duidelijke merkstrategie in jouw bedrijf ontbreekt.
  • Je vastloopt en niet weet waar je moet beginnen. Je weet dat je iets aan marketing moet doen om zichtbaar en herkenbaar te worden. Je hebt verschillende ideeën, maar weet niet hoe je deze praktisch moet uitvoeren.
  • Je niet tevreden bent over je huidige huisstijl en (te)veel tijd besteed aan het steeds aanpassen van de look en feel van jouw merk.
  • Je jouw bedrijf of merk steeds vergelijkt met de concurrent en dat jou onzeker maakt.
  • Je een professionele adviseur zoekt die met een frisse blik naar jouw merk kijkt en jou helpt zichtbaar en herkenbaar te worden.
  • Je niet goed weet hoe je van al jouw merkelementen een samenhangend geheel moet maken om een sterk merk neer te zetten.
Stel je vraag via Whatsapp